- CAP (Common Aftermarket Protocol)

    9 lipca 2003 Jacek Bartnik (analityk biznesowy) jako przedstawiciel naszej firmy uczestniczył w spotkaniu dotyczącym projektu CAP (Common Aftermarket Protocol). Spotkanie odbyło się w Zurichu w firmie Derendinger a udział w nim wzięły firmy motoryzacyjne z Niemiec, Szwajcarii, Węgier, Czech, Austrii i Polski. Spotkanie miało charakter prezentacyjny nowego projektu. Oprócz założeń koncepcyjnych CAP przedstawiono również technologię informatyczną w jakiej ma być zrealizowany.
  CAP to stworzenie jednego, wspólnego kanału komunikacji elektronicznej pomiędzy dostawcami części samochodowych a ich odbiorcami (tj. firmami takimi jak nasza). Protokół taki ma działać niezależnie od używanego systemu ERP (u nas SAFO2000). Takie rozwiązanie pozwoliłoby na składanie zamówień drogą elektroniczną prosto z naszego systemu jak również natychmiast otrzymywać potwierdzenie o zamówieniu, stopień realizacji, itd.
  Mamy nadzieje, że zbudowanie CAP przyczyni się do polepszenia pracy kolegom z działu zamówień jak również pozwoli nam lepiej zarządzać magazynem. W projekcie CAP weźmie udział blisko 80% naszych dostawców. Trzymajcie kciuki
   Cofnij